Blogerky milují BIO kapsičky

Jak odlišit tradiční produkt na vysoce konkurenčním trhu? Získat si na svou stranu influencery. Tak jsme na kampani začali doslova vyšívat. Známým českým maminkám jsme uháčkovali medvídka z Nestlé BIO kapsiček z BIO bavlny, abychom jim představili nový produkt. Výsledek? Pozitivní odezva na sociálních sítích od 14 blogerek a 5 ambasadorek a 35% meziroční nárůst prodejů kapsiček a o 4 % v průběhu kampaně ve srovnání s předchozím kvartálem.

 

 

Jak jsme postupovali?

V roce 2017 představilo Nestlé něco úplně nového a maximálně zdravého – svůj první BIO produkt. Ovocné kapsičky 100% jablko a 100% hruška bez přidaného cukru a umělých konzervantů. Cílem komunikace bylo představit tyto produkty maminkám, ukázat jejich výhody a udělat z kapsiček nepostradatelnou součást jídelníčku jejich malých nenasytů.

Podzimní uvedení BIO kapsiček jsme spojili s tématem posilování imunity. Tento motiv jsme rozšířili o rady, jak vůbec děti hravou a zábavnou formou přesvědčit, že ovoce není fuj. Díky kapsičkám ho navíc mohou mít maminky kdykoliv po ruce a nemusí ho ani mýt. Vedle toho jsme chtěli ukázat, že děti zaujme nejen obsah, ale velmi často i prázdný obal slouží jako zajímavá hračka.

 

Čeho jsme dosáhli?

„Už nechce nic jiného.“ Veronika (31 let), maminka Viktorky (4 měsíce), Terezky (6 let) a Míši (10 let), Tišice

„Za nás určitě jednička s hvězdičkou.“ Martina (26 let), maminka Matěje (6 měsíců), Bulhary

„Ocením i to, že jsou kapsičky pro naše nejmenší v bio kvalitě.“ Markéta (40 let), maminka Markétky (9 měsíců), Praha

Tohle všechno o nás řekly maminky na Maminka.cz.

 

Na Facebook měly posty o nových kapsičkách 3,2 mil impresí, na Instagramu poté téměř 0,5 mil impresí. Do testování se zapojilo celkem 14 blogerek a 5 ambasadorek značky. Zásah klasických médií byl 2,3 mil. Prodeje kapsiček meziročně vzrostly o 35 %, v rámci období kampaně (Q4/2017) o 4 % v porovnání s obdobím před kampaní (Q3/2017), přičemž v době kampaně běžela jen digitální kampaň.